Hollister

 

 

Hollister; meer doen dan producten leveren

 

Niemand zal ontkennen dat het dragen van een stoma ingrijpend is. Het is iets om serieus rekening mee te houden; dat aandacht en aanpassing behoeft. Bij Hollister begrijpen we dat maar al te goed. Daarom leggen we de lat voor onszelf hoog. Ons streven is niet alleen om hoogwaardige stomaproducten beschikbaar te stellen, maar we willen ook echt een verschil maken in de kwaliteit van het leven van u, de gebruiker.

Dat betekent dat we ons constant afvragen wat uw behoeftes en uitdagingen zijn en hoe we daaraan tegemoet kunnen komen.

In onze visie staat u centraal. Dat is geen ‘bedacht concept’, maar een natuurlijk onderdeel van ons levensverhaal, dat terug te voeren is naar 1922. In dat jaar startte John Dickinson Schneider een kleine drukkerij in Chicago. Hij hanteerde een filosofie die later ook doorklonk, toen zijn bedrijf onder de naam Hollister medische producten ging maken. En dezelfde woorden resoneren tot op de dag van vandaag: alleen het beste voor u is goed genoeg.

John Schneider en zijn vrouw Minnie bouwden Hollister op rond hun eigen waarden en gedachtegoed: Rentmeesterschap, Service, Waardigheid van de persoon en Integriteit. Tekenend voor het familiegevoel dat zij intern wisten te creëren, is de aanleiding voor de overstap naar de medische sector. Het was een medewerker die Schneider op het idee bracht stomamaterialen te ontwikkelen, naar aanleiding van een familielid die aangewezen was op stomazorg.

Vandaag de dag is Hollister een wereldwijde onderneming dat de gezondheidszorg over de hele wereld bedient. Maar de spirit van Hollister blijft die van dat kleine, ondernemende bedrijfje dat in 1921 in Chicago begon als JDS Printer Craftsman. De fundamentele waarden en principes van John Dickinson Schneider vormen nog steeds de basis.

Al meer dan 90 jaar onderscheidt Hollister zich door op belangrijke gebieden mensen een waardig leven te bieden dat de moeite waard is. Terwijl we voortdurend nieuwe producten en diensten ontwikkelen, blijft ons doel hetzelfde: het bevorderen van onafhankelijkheid en het verbeteren van de kwaliteit van leven.

Voortdurend zijn R&D medewerkers van Hollister op zoek naar producten die nog effectiever en comfortabeler zijn. Producten die kostentechnisch aantrekkelijk zijn en gebruiksvriendelijk voor gebruikers en professionals. Een goed voorbeeld is de innovatieve huidplaktechnologie waarmee Hollister een voortrekkersrol speelt.

Innovatief is ook de wijze waarop Hollister samenwerkt met alle partijen uit de complete zorgketen. Er wordt niet alleen geluisterd naar professionals, ook gebruikers vinden bij Hollister een gewillig oor. Iedereen die zich bezighoudt met de zorg voor stoma- en continentiepatiënten, is voor Hollister een serieuze gesprekspartner: van voorschrijver tot verzekeraar en van thuiszorg- tot patiëntenorganisatie.

 


Gevoel voor Detail. Gevoel voor het Leven.

 

Laatst aangepast op donderdag 16 juli 2015 10:34
 
Terug naar boven

twitter

Linkedinfacebook

Youtubeemail