Stomamateriaal bestellen - Fabricagefout
Inhoudsopgave
Stomamateriaal bestellen
Fabrikanten
Fabricagefout
Stomamateriaal over
Alle pagina's

 

Fabricagefout

Stel: de sluiting van een nieuw stomazakje blijkt defect te zijn, of er zit een klein gaatje in het zakje, wat doe je dan? Bij een fabricagefout stuur je het materiaal terug naar je leverancier, met daarbij een beschrijving van wat er mis aan is. Let er ook op dat je het Lot nummer meestuurt. Hieraan kan de fabrikant zien bij welke serie het zakje hoort. Zelfs in welke maand het is gemaakt. Dit nummer kun je vinden op de doos.

Belangrijk een fout te melden

Eventueel kun je eerst contact met hen opnemen zodat zij er vanaf weten en je een antwoordnummer op kunnen geven. Zij sturen dit weer door naar de fabrikant ter beoordeling. Je kunt natuurlijk ook zelf een klacht direct naar de fabrikant sturen. Het is wel belangrijk om een fabricagefout te melden zodat de fabrikant er iets aan kan doen en het niet vaker voorkomt. Zij willen hier graag van leren, ze willen iedereen een goed product verkopen.

 



Laatst aangepast op maandag 19 oktober 2015 13:53
 
Terug naar boven

twitter

Linkedinfacebook

Youtubeemail