Fabricagefout

Stel: de sluiting van een nieuw stomazakje blijkt defect te zijn, of het filter lekt terwijl dit eerst nooit was, wat doe je dan? Vaak is dit een probleem van een hele doos of Lot nummer. Bij een fabricagefout stuur je het materiaal (na overleg met hen) terug naar je leverancier, met daarbij een beschrijving van wat er mis aan is. Let er ook op dat je het Lot nummer meestuurt. Hieraan kan de fabrikant zien bij welke serie het zakje hoort. Zelfs in welke maand het is gemaakt. Dit nummer kun je vinden op de doos.

 

Belangrijk een fout te melden

Je kunt het beste eerst contact met je leverancier opnemen zodat zij er vanaf weten en je door kunnen geven hoe dit teruggestuurd kan worden. Zij sturen dit weer door naar de fabrikant ter beoordeling. Je kunt natuurlijk ook zelf een klacht direct naar de fabrikant sturen. Het is wel belangrijk om een fabricagefout te melden zodat de fabrikant er iets aan kan doen en het niet vaker voorkomt. Zij willen hier graag van leren, ze willen iedereen een goed product verkopen en het heeft ook allerlei controles doorstaan om zoveel mogelijk fouten te voorkomen.


Ontvang een sleutelhanger!

Word nu donateur en ontvang een Stomaatje emoticon poepjes sleutelhanger!

Stomaatje emoticon poepjes sleutelhanger

 

Word vrijwilliger!

Wij zoeken vrijwilligers!

 

Doneer je ervaringen!

Deel je ervaringen voor onze website!

 

Design Your Stoma

Neem een kijkje in onze webshop!

 

Nieuwsbrief

Foutje gezien op Stomaatje.nl?

Help Stichting Stomaatje haar website verbeteren. Meld het via dit formulier.